Tilausohjeet

Tilatessasi meiltä klikkaa tuotetta, jonka haluaisit ostaa. Siirrä tuote sitten ostoskoriin. Jos haluaisit vielä lisätä tuotteita samaan ostoskoriin, niin klikkaa aina kiinnostavaa tuotetta ja lisää ne samalla tavalla ostoskoriin. Halutessasi voit vaihtaa saman tuotteen kappalemäärää tuotteen yhteydessä näkyvästä valikosta.
Kun olet valinnut kaikki haluamasi tuotteet, paina näppäintä “Tilaa tuotteet”.

Pyydämme antamaan kaikki vaaditut yhteystiedot – muuten kaikki toimitustavat eivät tule kunnolla näkyviin!!

Kassa ohjaa sinua eteenpäin askel askeleelta ja pääset valitsemaan maksutapana joko laskun tai verkkomaksun Checkout –palvelumme kautta.  Pyydämme yhteystietosi, jotta pystymme lähettämään tavarat sekä ottamaan yhteyttä tarvittaessa.

Tilattuasi ja maksettuasi tavarat Checkout- palvelun kautta saat heti tilausvahvistuksen. Laskulla maksettuasi saat tilausvahvistuksen heti, kun olemme käsitelleet tilauksen.

Maksutavat

Maksutapoina hyväksymme kaikkien suomalaisten verkkopankkien kautta maksamisen. Käytössäsi ovat pankkien maksupainikkeet, joiden kautta siirryt sähköiseen verkkopankkimaksun suoritukseen.

Myös lasku on maksutapavaihtoehto, jos verkkopankkimaksaminen ei ole asiakkaalle mahdollista tai yritys suosii laskutusta.

Toimitustavat

Lähetämme tuotteemme keskitetysti Postin kautta. Asiakas voi noutaa paketit lähimmästä Postista saapumisilmoituksen saatuaan.  
Kulut näkyvät toimitustapojen yhteydessä.

Toimitusaika on kaikille tuotteille 1-2 viikkoa tilauksesta.

Toimituskulut ovat nähtävillä vasemman reunan otsikon ”Toimituskulut” –palkin alla. Toimitamme tällä hetkellä vain Suomeen.

Peruutus- ja palautusohjeet

Yksityishenkilöillä on oikeus perua kauppasopimus 14 päivän kuluessa siitä, kun tavara on vastaanotettu. Yksityishenkilöasiakkaalla on oikeus peruuttaa sopimus myös ennen tavaran toimittamista ilman perusteluja.
Peruutus tapahtuu tavaran mukana tulevalla peruuttamislomakkeella tai sähköposti-ilmoituksella.
Myyjän on reagoitava peruutukseen välittömästi peruutusilmoituksen saatuaan.

Yrityksillä ei ole palautusoikeutta, ellei tuote ole viallinen tai väärä.

Velvoitamme asiakkaan maksamaan palautuksesta aiheutuvat kulut. Enimmäiskulut ovat yleensä samat kuin tavaran toimituskulut.

Palautus tapahtuu myyjän antamaan osoitteeseen, jonka tiedot on annettu sekä verkkopankin yhteystiedoissa että peruuttamislomakkeella.

Tuote on palautettava asiakkaan valitsemalla tavalla myyntikuntoisena ja mielellään pakkausmuoveineen.
Jos tuotteen kunto on heikentynyt asiakkaan hallussapidon aikana, asiakas vastaa tavaran arvon alenemisesta. Tässä tapauksessa myyjä palauttaa asiakkaan maksussa käyttämälle tilille alennetun arvon mukaisen palautussuorituksen.

Myyjä on vastuussa, mikäli hänen itse lähettämänsä tavara katoaa postissa tai vaurioituu kuljetuksen aikana.

Maksun palauttaminen peruutus- ja palautustilanteessa

Palautustilanteessa myyjän on viimeistään 14 pv kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuaan palautettava kuluttajalta saadut maksusuoritukset. Myyjän tulee palauttaa myös tuotteen toimituskulut edullisimman vakiotoimitustavan mukaan. (Jos asiakas on valinnut arvokkaamman toimitustavan, myyjän tarvitsee korvata kulut vain edullisimpaan vakiotoimitustapaan asti.)

Myyjän on palautettava saamansa maksusuoritukset samalla maksutavalla, kuin mitä asiakas on käyttänyt. Sekä verkkopankin kautta että laskulla maksetut suoritukset on palautettava kuluttajan ilmoittamalle pankkitilille. Pyydämme tilinumeron tarvittaessa sähköpostitse tai puhelimitse.

Maksun palautuksesta ei aiheudu asiakkaalle kustannuksia.

Asiakas ei saa takaisin kaikkia maksusuorituksia, mikäli tavara on olennaisesti muuttunut tai arvo vähentynyt toimituksen loppuunsaattamisen jälkeen.

Myyjällä on oikeus pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes hän on saanut tavaran takaisin tai kuluttaja on osoittanut sopivalla tositteella lähettäneensä tavaran takaisin myyjän ilmoittamaan osoitteeseen.

Mikäli myyjä ei palauta maksua ajoissa, on asiakkaalla oikeus viivästyskorkoon.